SEMİNER: MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ

×

Hata mesajı

  • Notice: _bootstrap_glyphicons() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 771 satırı) içinde Undefined index: 3.0.
  • Warning: _bootstrap_glyphicons() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 777 satırı) içinde array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given.
  • Warning: _bootstrap_glyphicons() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 781 satırı) içinde array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given.
  • Warning: _bootstrap_glyphicons() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 841 satırı) içinde array_merge(): Expected parameter 1 to be an array, null given.
  • Warning: _bootstrap_icon() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 875 satırı) içinde in_array() expects parameter 2 to be array, null given.
  • Warning: _bootstrap_icon() (/srv/www/html/sites/all/themes/bootstrap/includes/common.inc dosyasının 875 satırı) içinde in_array() expects parameter 2 to be array, null given.
İstanbul Şubesi

Yayına Giriş Tarihi

15 Şubat 2015

İş&Mühendis Birimi etkinlikleri kapsamında iş arayan mühendislere yönelik gerçekleştirilen Müşteri İlişkileri Semineri 7 Şubat?ta Şube binamızda gerçekleştirildi.

  Eğitmen Derya Çuha`nın sunumuyla gerçekleştirilen ve 25 üyenin katılım gösterdiği etkinlikte müşteri grupları, satın almaya etki eden değer üçlüsü gibi başlıklar ele alındı. Ayrıca müşteri ile kurulacak ilişki sürecinde nasıl bir iletişim yöntemi kurulacağı ele alınarak, müşteri şikayetleri ve beklentileri üzerine geliştirilmesi gereken tutumlar üzerine konuşuldu.